Sunday, May 31, 2009

Mari berCLOTH DIAPERS..

lama gak rasanya tak update blog aku ni ...ye la time kat opis jek boleh berblog nih....sejak 2 menjak nih aku ngah pikir macam mana la nak cut cost beli lampin pakai buang untuk 2 orang hero aku nih.. walo pun along asyraf dah kurang penggunaan diapersnya tapi still kena beli lagik...kat umah time cuti leh la berjimat time tido je aku pakaikan diapers..tp kalo dah kat umah baby sitter kena la provide gak diapers..mana la dia nk jaga anak kita je 9 jam dak..sejak baca n join laman web susuibu.com ni mcm2 info aku dapat especially pasal breasfeed..bagusla ..ramai kaum ibu bg pendapat n borak2 pasal ibu dan anak diorang...siap ade gathering2 lagik..setakat ni aku tak penah la join..cuma baca je kat forum/blog diorg..aku jd silent reader je....x dan nak berreply bagai..melalui susuibu.com jugakla aku baru tau pasal cloth diapers [CD] ni..mula2 tak paham gak mcm mn nak guna, ok ke benda tuh..n betul ke leh jimat sbb rega dia leh tahan.. leh dapat 1 beg diapers pakai buang tuh.. lg 1 bab yg aku pening CD ni punyala banyak brand mcm diapers biasa gak la..mcm2 brand..so, x tau mn 1 nak cuba..baca punya baca aku rasa nak cuba la beli 1 dulu utk baby alif..nak tgk dia ok ke tak ngan CD nih..takut gak kalo2 jadi ruam ke kan..disebabkan ada promo, aku nak try bran BABYLAND..mcm lam gambo tuh...nak beli warna oren...ceria gitu...ok..nanti aku upload gambo alif bersama CD BABYLANDnya..

No comments:

Post a Comment