Thursday, August 13, 2009

aku dan GASTRIK..

Rabu lepas 12/8/09 dada ku sakit sangat..start dari pukul 3, 4 pagi... sakit sangat. Dah lama tak sakit cam tu...sakitnya dtg sekejap2..adoii..nak bangun pun Tuhan saje yg tau..dalam hati risau gak tambah2 skrg ni dunia dilanda wabak H1N1 ..kukuatkan hati bersiap jgk utk ke tempat keja..kalo ikutkan hati mmg tak mau p keje..mmg x larat sgt..tp bila pikir blk mcm mn ngan anak2, ku kuatkan hati jugak ..sekurang2nya kalo d tmpt keje ada gak la yg tau n boleh minta tolong utk ke klinik. kalo duk je dirumah x tau la nak kata. tunggang langgang la jawabnya..msk opis ingatkan ansur2 baik tp sampai ke pukul 10.30pagi mmg x tertahan rasanya ku dah terguling2 dlm bilik solat n nangis sorang2..huhuhuh mcm budak kecik gamaknya..mintak tolong offismateku cik nora hantarkan ke klinik.....rasa sakitnya same mcm masa aku pregnant anak ke2 ku..tp waktu tu sbb aku keracunan makanan..asyik cirit-birit jek..kat klinik at 1st, doc tanya, ada sesak nafas tak? nasib baik aku x de problem tu...ye la risau jugakkan. bukan takat dada je sakit ..ngan tekak pun sakit ..mcm2 hal..at last doktor bgtau aku kn gastrik..patutla...ini msk hr ke 3..dah makin baik alhamdulillah...moga2 cepat baik la..

No comments:

Post a Comment